Η μαστίχα στο μικροσκόπιο…Η Καινοτομία στο επίκεντρο της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ της MEDITERRA!!!

Νέα «όπλα» στη μάχη για την τόνωση της κατανάλωσης

Νέους τρόπους για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην αγορά αναζητούν διαρκώς οι ελληνικές βιομηχανίες, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην αναιμική ζήτηση. Στο πλαίσιο αυτό και παρά το κόστος που συνεπάγεται, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, τα οποία θα τους φέρουν ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές και ταυτόχρονα θα μεγαλώσουν τις πιθανότητές τους να μπουν στο καλάθι των νοικοκυριών. Ταυτόχρονα, όμως αποτελούν το «διαβατήριο» για καλύτερη διείσδυση στις διεθνείς αγορές, όπου ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σκληρός καθώς μπορεί να αντισταθμίσει τα μειονεκτήματα που έχουν οι ελληνικές εταιρείες έναντι των ανταγωνιστών τους, όσον αφορά στην τιμή των προϊόντων τους, τα κεφάλαια για μάρκετινγκ και την πρόσβαση στα μεγάλα δίκτυα διανομής και παράλληλα να τις βοηθήσει να ξεπεράσουν την καχυποψία που έχει δημιουργηθεί στο εξωτερικό.

«Προκειμένου να μπορέσεις να σταθείς στο εξωτερικό και να καθιερώσεις την παρουσία σου πρέπει να έχεις να προσφέρεις κάτι διαφορετικό. Κάτι που δεν μπορούν να δώσουν ούτε οι τοπικές αλλά ούτε και οι πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στο κλάδο σου. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από τη δημιουργία προϊόντων που ξεχωρίζουν και παράλληλα διατίθενται σε καλή σχέση ποιότητας και τιμής», επισημαίνουν χαρακτηριστικά παράγοντες της αγοράς, προσθέτοντας πως η καινοτομία είναι μονόδρομος για όσους θέλουν να κάνουν το μεγάλο βήμα εκτός συνόρων.

assets_LARGE_t_942_44066531_type12128Η μαστίχα στο μικροσκόπιο…

Τη λογική αυτή συμμερίζεται και η Mediterra (Mastiha Shop), η οποία ετοιμάζεται να ιδρύσει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μαστίχας στη Χίο, που θα ασχοληθεί αποκλειστικά με την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων. Όπως αναφέρει στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της Mediterra, Γιάννης Μανδάλας, το Κέντρο θα στελεχωθεί με ειδικούς επιστήμονες και έμπειρους ανθρώπους της αγοράς, με στόχο να παράξουν χρήσιμα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη γνώση που έχει αποκτηθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια για τη χρήση της μαστίχας. «Όραμά μας είναι να λειτουργήσει ως μια γέφυμα ανάμεσα στην ακαδημαϊκή έρευνα και στην παραγωγή νέων προϊόντων. Δυστυχώς λείπουν οι οργανισμοί που θα συνδέσουν τη γνώση με την παραγωγή, αφού μέχρι σήμερα υπάρχει κενό ανάμεσα στη γνώση που παράγεται στα πανεπιστήμια και στις ανάγκες της αγοράς…», σημειώνει ο ίδιος.Η έναρξη του Κέντρου τοποθείται χρονικά μέσα στο 2015 αφού πρώτα λάβει την έγκριση της γενικής συνέλευσης των μετόχων της Medittera, ενώ σε πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη λειτουργικών τροφίμων (τρόφιμα που με βάση επιστημονικές αποδείξεις παρέχουν οφέλη στην υγεία, είτε έχουν υποστεί τροποποίηση έτσι ώστε να αυξηθεί η περιεκτικότητα των ωφέλιμων συστατικών τους) και φαρμακοτεχνολογικών προϊόντων (medical devices). Όπως λέει ο κ. Μανδάλας τέτοιους είδους πρωτοβουλίες είναι απαραίτητες για την ενίσχυση των εξαγωγών της ελληνικής βιομηχανίας, καθώς ενισχύουν τη διαπραγματευτική δύναμή τους έναντι των λιανέμπορων, οι οποίοι εξακολουθούν να έχουν το «πάνω χέρι»

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *